کد خبر : 129564
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 جولای 2021 - 15:41

سقوط نفت گچساران به لیگ دسته سوم با سرمربی فوتسالیست!!!!

سقوط نفت  گچساران به لیگ دسته سوم با سرمربی فوتسالیست!!!!

اثبات نیوز؛   سقوط نفت گچساران به لیگ دسته سوم با سرمربی فوتسالیست!!! به گزارش اثبات نیوز ، در حالی که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در آخرین بازی خود در لیگ دسته دوم مقابل فولاد نوین اهواز متوقف شد و سقوطش که از هفته ها قبل به لیگ دسته سوم قطعی بود ،

اثبات نیوز؛

 

سقوط نفت گچساران به لیگ دسته سوم با سرمربی فوتسالیست!!!

به گزارش اثبات نیوز ، در حالی که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در آخرین بازی خود در لیگ دسته دوم مقابل فولاد نوین اهواز متوقف شد و سقوطش که از هفته ها قبل به لیگ دسته سوم قطعی بود ، نهایی شد. نکته ای بسیار جالب در این میان وجود داشت و آن هم استوری اصغر طالب نسب دقیقا در ساعت بازی تیمش مقابل فولاد نوین اهواز و آن هم در سالن فوتسال!!!

اینکه آیا طالب نسب سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران بوده یا نبوده و اگر نبوده چرا استعفای این سرمربی رسانه ای نشده از نکات مهم است که بایستی مدیران باشگاه نفت پاسخگو باشند.

اصغر طالب نسب که عملکرد بسیار ضعیفی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دو داشت براساس شنیده ها چندین مرتبه به صورت قهر از گچساران رفته اما هر بار با وساطت مدیرعامل باشگاه بازگشته . حال چرا این سرمربی که عملکرد چندان خوبی هم نداشته انچنان مورد توجه مدیرعامل این تیم بوده و سرنوشت یک تیم را به این روز در آورده است .

براساس این گزارش در نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال هم جهانبخش جعفری سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بوده که او نیز عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در نیم فصل از این تیم کناره گیری کرد.

 

انتهای خبر/

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.