کد خبر : 130998
تاریخ انتشار : جمعه 6 آگوست 2021 - 3:48

پاسخ یدالله مرادی به اظهارات تاج گردون

پاسخ یدالله مرادی به اظهارات تاج گردون

اثبات نیوز؛     به گزارش اثبات نیوز،پس از اظهار نظر تاج گردون در خصوص رئیسی مبنی بر اینکه بالاتر از رئیسی هم نمی تواند مشکلات را حل کند یدالله مرادی از فعالان سیاسی اصولگرای استان به این بخش از اظهارات نماینده سابق گچساران و باشت واکنش نشان داد.   مرادی نوشت:عده ای در سنوات

اثبات نیوز؛

 

 

به گزارش اثبات نیوز،پس از اظهار نظر تاج گردون در خصوص رئیسی مبنی بر اینکه بالاتر از رئیسی هم نمی تواند مشکلات را حل کند یدالله مرادی از فعالان سیاسی اصولگرای استان به این بخش از اظهارات نماینده سابق گچساران و باشت واکنش نشان داد.

 

مرادی نوشت:عده ای در سنوات گذشته در قدرت بودند  و از همه امکانات و مظاهر قدرت و ثروت نیز بهره گرفتند و امروز نیز مدعی هستند مشکلات به حدی است که بالاتر از رئیسی هم نمی تواند مشکلات را حل کند که این مساله حاوی چند پیام مهم است.

 
مرادی ادامه داد: آنها اینقدر خرابکاری و تخلفات مرتکب شده اند که زیربنای اقتصادی ایران را به هم ریختند و به خوبی هم می دانند که رفع مشکلات اقتصادی هم کار سختی است و از طرفی هم اطلاع دارندکه میزان تخلفات ، نارسایی ها و مشکلات کجا قرار دارد،بنابراین این افراد مدعیانی بودند که تا الان می گفتند که تورم را مهار کرده و اقتصاد را به سمت شکوفایی و پیشرفت برده اند درحالی که با این حرف ها نیز اعتراف به ناتوانی و ناکارآمدی خوشان می کنند.

 
وی تصریح کرد: “آیت الله رئیسی” اینقدر توانایی، ظرفیت، استعداد و همراهی دارد که نیاز به این موضوعات هم ندارد که بگوییم کسی بالاتر از آن هم نمی تواند، انشاءالله  که آیت الله رئیسی با این ظرفیت نیروهای توانمند انقلابی و جوانان پرشور و علمی که همراه دارد در زمان منالسب مشکلات را مرتفع خواهندکرد که آن موقع است که زمستان می رود و روسیاهی هم به زغال می ماند.

 

مرادی در خصوص ویژگی ها و کارآمدی دولت آیت الله رئیسی گفت:حقیقتا “آیت الله رئیسی” به تعبیر مقام معظم رهبری یک فاضل کاردان، عالم و با تجربه به امورات کشور است، بنابراین حضور وی در راس قوه مجریه را به فال نیک می گیریم چرا که آیت الله رئیسی چند ویژگی بارز دارند که می تواند برای کارآمدی و سربلندی کشورمان نیز نوید بخش باشد.

 

 

 

انتهای خبر/

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.